Knoppen schuifdak werken niet

JohanF

Nieuw lid
Alle knoppen vooraan aan het dak werken niet: schuifdak, gordijn, spotjes, plafondverlichting. Is dat een zekering of zo?
Het schuifdak gehoorzaamt wel aan de Kessy-sleutel. Ik kan het daarmee optillen en weer sluiten.
Ook de spotjes werken als ik de deur open.
Iemand ervaring mee? Schermafbeelding 2024-03-21 122113.png
 

JJ te G

Donateur
Mijn ervaring: besturingseenheid / regelunit / Steuergerät defect! Het dak leidde een eigen leven.
Laat je niet met een kluitje in het riet sturen want niets is zo hinderlijk als een open dak terwijl het regent :eek:
Hoop voor je dat de levertijden voor deze module weer normaal zijn.
 
Laatst bewerkt:

JJ te G

Donateur
Lijkt er inderdaad op. Nu ik dat andere draadje teruglees denk ik dat de kuren die andere (assistent-) systemen bij mij hadden hier ook mee te maken hebben gehad.
In mijn geval werd pas de derde keer terug in de garage de module vervangen. De verklaring was dat ze eerst zeker moesten weten dat het die module ook echt zou zijn. Alsof je met VCDS of een VAG-eigen systeem die foutcodes niet zou kunnen uitlezen. Op de site van Rosstech staat bijvoorbeeld een bestand met de code van een 80x die wemelt van de foutcodes. Met veel foutcodes zal er nooit “rust in de (CAN) bus” zijn.
 
Bovenaan Onderaan