Kodiaq 2024 first business edition

petertje1970

Actief lid
Hoi Kodiaq rijders,

Na 5 jaar Karoq gereden te hebben heb ik de luxe om weer een nieuwe auto te mogen bestellen van de zaak.
De keuze is gevallen op de Kodiaq 2024 first business edition en voornamelijk om de ruimte en zijn 300 kg meer trekkracht (caravan) dan
de Karoq. We hadden een hele mooie Karoq sportline in het Velvet Red samen gesteld (en bijna besteld) tot 1,5 week terug deze mooie
auto op de markt kwam.
Nu ben ik benieuwd naar het volgende
Wij willen deze auto ook in Velvet Red bestellen weet iemand waar deze kleur 400 euro duurden is dan alle andere kleuren deze zijn de zelfde prijs.
Zijn er al meer mensen die op het punt staan om deze auto te bestellen?
De Karoq is een heerlijke comfortabele reisauto hoe is jullie ervaring met de Kodiaq

Alvast bedankt voor jullie input
 

johnboy

Donateur
Ik heb geen ervaring met de Karoq ter vergelijking. Ik rij nu met een Enyaq en daarvoor een Kodiaq.
Van de Kodiaq heb ik nog steeds heimwee qua grootte en comfort. Ik ga snel kijken voor de Kodiaq PHEV versie.
 

Skoda001

Nieuw lid
Ik ben ook van plan om de PHEV-versie te bestellen. Ik was pas bij de dealer om te kijken bij de nieuwe Superb. De dealer verwacht een meerprijs van ~€2.000 voor de PHEV-versie en hij zou naar verwachting rond half april te bestellen zijn.
 

Smeeuwis

Donateur
Velvet red is op de Enyaq (en volgens mij op andere modellen) ook duurder dan andere metaalkleuren. Rood is op langere termijn gevoelig voor verkleuring, mogelijk doet men er een extra laag blanke lak op of een andere kwaliteit basis lak.
 

Patron

Senior Member
Ik ga kijken voor de PHEV versie. De gewone staat 20 april bij mijn dealer en die gaf aan dat de PHEV vanaf 25 april te bestellen is
 

Antera

Donateur
Omdat Velvet Red een parelmoerlak is en geen metallic lak verwacht ik maar is je geld meer dan waard
 

johnboy

Donateur
25 april besteld: privé Kodiaq PHEV Business Edition, Graphite Grey, de nodige opties, inclusief light en view en 360 graden camera. Nu wachten...binnenkort proefrit normale versie, maar gezien de reviews niet op gewacht.
 
Bovenaan Onderaan