Volkswagen Touran 2016 achteruitrijverlichting blijft branden

Roeland80

Forumguru
Hé hoi,

mijn vader heeft een Volkswagen touran uit 2016 met LED achteruitrijverlichting. deze blijft heel licht branden als de auto op slot staat.

lijkt lek lek stroom te zijn. hij heeft dit eerder gehad toen niks gevonden is het spontaan weer weg gegaan…. Nu weer terug… iemand eerder dit gehad?

https://www.amtgarageforum.nl/volkswagen/passat/linker-achteruitrij-verlichting-45814.html

hier is wel een topic over waarschijnlijk het zelfde probleem kan alleen de reacties niet lezen ik werk niet in een garage iemand die hier wel in kan?

al vast bedankt!
 

Roeland80

Forumguru
Ja dat was ook het geval bij de Passat van ATM garage forum heb ik inmiddels begrepen. Maar hoe kan het dan dat hij brand als de auto afgesloten op de oprit staat?
 

Roeland80

Forumguru
Hallo, nog even terug koppeling. Er werd lang gedacht dat het in de bekabeling zat van de achteruitrijlamp. Maar nu ook een storing gevonden in de achteruitrijcamera deze is gedemonteerd en zat allemaal roest in de stekker… nieuwe camera besteld en vervangen hopen dat dit de storing verholpen heeft…. Bedankt voor het meedenken allemaal!
 

Roeland80

Forumguru
Ja ik zei al is dat geen garantie ofzo? Maar hij was naar een algemene garage gegaan die konden dat niet zeggen helaas
 
Bovenaan Onderaan