Water in kofferbakklep Enyaq

Hallo allemaal,

Ik rijd sinds oktober 2022 met heel veel plezier in een Skoda Enyaq. Tot nu zonder problemen, echter vorige week ontdekte ik bij het openen van de kofferbakklep water aan de binnenzijde. Tussen het staal en de kunstof binnenafwerking van de klep. Je hoort het water ook echt stromen bij het openen van de klep. De kofferbakruimte is gelukkig droog.

Een bezoekje aan de dealer levert een wachttijd van 2 maanden op en de opmerking dat ik de auto zo'n 3 dagen kwijt ben, omdat ze moeten gaan zoeken waar de lekkage vandaan komt. Heeft iemand op het forum wellicht hetzelfde probleem gehad?
 

Boelie

Nieuw lid
Ik heb nl hetzelfde probleem bij een scala uit 2019. Deze is al wel een keer terug geweest om er naar te laten kijken en toen hebben ze er een nieuwe achterraam ingezet en opnieuw alles afgekit (ongeveer 2 jaar geleden). Sinds van de week viel het mij op dat er weer water sijpelde op die plek. Ik wil van de week de kunststof kap eraf halen van de klep en kijken of ik iets kan vinden, desnoods de tuinslang erop en achterin gaan liggen of ik iets zie. Misschien hebben meer mensen dit meegemaakt die de juiste tip hiervoor hebben.
 
Bovenaan Onderaan