Canon-Eye
Donateur
Lijkt me (nog) duurder?Ik zeg deurwaardersexploot
Lijkt me (nog) duurder?Ik zeg deurwaardersexploot
Eerlijk gezegd heb ik daar geen hoge verwachtingen van…Je kunt natuurlijk ook al je gegevens even naar PON sturen !!
De mogelijkheid daartoe is te regelen. In een antwoordmailtje een link sturen naar dit topic...Als mevrouw Oudejans hier mee zou lezen zou ze het antwoord wel weten.
Ik denk dat het emailadres van mevrouw Oudejans niet vermeld wordt in de mail of op de website...Een mailtje direct naar haar zal toch niet via Ipsos afgevangen worden?
Mijn ervaring met dergelijke onderzoeken is dat flink afwijkende antwoorden die ook worden toegelicht waar dat kan, vaak separaat bij een rapportage worden vermeld, dus ik sluit niet uit dat het gewoon in het rapport komt te staan. Geen idee of er consumentenprogramma's hier nog op in gaan, je zou kunnen beginnen om te zoeken naar anderen met dezelfde ervaring bij deze dealer.Ben bang dat dit zelf niet persoonlijk zal lezen. Er staat nl. dat onderzoeksbedrijf Ipsos de vragenlijst uitvoert
Oef. Als mevrouw Oudejans hier mee zou lezen zou ze het antwoord wel weten. Daar is geen vragenlijst voor nodig. De mail is natuurlijk naar aanleiding van de ruitvervanging, maar ja, hoe tevreden ben ik met deze dealer. En dan niet naar aanleiding van deze ruitvervanging…
In een van mijn eerste werkplaatsbezoeken heb ik een klacht neergelegd en toen werd ik keurig teruggebeld. Zou dat nu ook werken. Geen idee.