Besteld!

Het leasecontract van mijn huidige auto verloopt over een aantal maanden en aangezien ik voor deze auto naar volle tevredenheid een O2 heb gereden, toch weer gaan kijken naar Skoda. En na een proefrit en wat offertes heb ik gekozen voor de Enyaq IV 85 Business Edition in de kleur Energy Blue. Velen vinden deze kleur niet mooi, ik vind het vooral op de Enyaq een prachtige kleur. Nu is het wachten geblazen en ondertussen dingen regelen als de meterkastuitbreiding en de laadpaal / wallbox.

Ik heb er nu al zin in!
 

Japanese Power

Donateur
Volgens mij is dat de kleur blauw die naar paars neigt. Een van de basis kleuren van Skoda. Heb in real life 1 x een Enyaq in deze kleur zien rijden. Was 2 weken geleden. Een demo Sportline met Hoogenboom reclame erop.
 

Smeeuwis

Donateur
Veel plezier met wachten, straks lekker genieten. Neem je wel meteen een drie fasen aansluiting? Dan kan je met max 11 kW laden. Met 1 fase slechts met 3,6.
 
Dank je.
Jazeker gaat het naar 3-fase.
Eerst de groepenkast uit laten bouwen zodat er een aardlekautomaat en DPM module in kan. Afspraak voor meter vervangen is al gepland.
 

NordicVolvo

Actief lid
Goede keuze! Mooie kleur hoor.

Ik heb vandaag de door mij in Energy Blue bestelde Octavia opgehaald. Op de achtergrond stond (volgens mij) een Scala in Racing Blue. Het kan wel haast dezelfde kleur zijn maar dan zonder metallic.
 

Bijlagen

  • IMG_9341.jpeg
    IMG_9341.jpeg
    801,8 KB · Weergaven: 27
Bovenaan Onderaan