Enyaq besteld + zoekend naar de juiste blauwe badge

JCS88

Nieuw lid
Hi all!

Na wat jaren andere merken leaseauto’s te hebben gereden, nu een Enyaq Sportline iV 85 in het race blue besteld.

In afwachting van de levering ben ik alvast op zoek naar een badge in het zwart-race blue. Er zijn zoveel opties, aanbieders en verschillende maten dat ik werkelijk niet weet welke ik moet gaan bestellen. Hier op het forum heb ik ze in ieder geval voor een Octavia voorbij zien komen, maar dat zal denk ik niet 1:1

—> wie heeft de tip voor de juiste zwart-blauwe badge?
 

JCS88

Nieuw lid
Zeker! Ook op basis van wat hier op het forum stond bij andere modellen. Maar daar zie ik ze niet staan specifiek voor de Enyaq. Wel voor andere modellen, maar weet niet of dat past met kromming / bolling / maatvoering.

Dus vandaar m’n vraag….

Wel een hoop andere leuke dingen bij Kopacek, dus ga d’r zeker even shoppen.
 

EdK

Forumguru
Al eens met Kopacek gemaild ?
Misschien dat ze je kunnen vertellen of die van een ander type wel op jou wagen past.
Als je Ali shit neemt weet je zeker dat de kleur niet klopt ...... en hebben we het over de rest nog maar niet
 

JCS88

Nieuw lid
Inmiddels gemaild, ik wacht af en hou jullie op de hoogte

Ik wil inderdaad wel dat de kleur goed klopt, dus Ali vind ik inderdaad geen optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

JCS88

Nieuw lid
Helaas, Kopacek geeft aan dat ze geen multicoloured logo's hebben. Op vervolgvraag of ze een alternatief weten geven ze aan dat ze niet weten wie die logo's wel levert?

Raar antwoord van Kopacek trouwens, want ze hebben die logo's wel voor bijvoorbeeld de Octavia op de site staan....
1710150069245.png
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Wel neem aan dat je zo en zo je eigen diameter weet op je Enjaq
En als er nu iemand is met octa 3 en/of 4 en zijn diameter opgeeft en blijken die gelijk te zijn dan weet je in iedergeval dat ze verkrijgbaar zijn. Dan zit je alleen nog of de kleur er is of dat deze nagenoeg gelijk is.
Blijft alleen over dat de bolling in de motorkap kunnen verschillen, maar mijn ervaring is met de Yeti die ik had dat die logo's wel wat te vervormen zijn zodat ze passen ( en dat vervormen met beleid uiteraard )
 

JCS88

Nieuw lid
Moet ‘m nog krijgen, maar deze zoektocht wil ik graag alvast starten

Kopacek heeft niks wat helpt en heeft ook niet in de planning om deze logo’s te gaan verkopen. Wel misschien al een andere aanbieder gevonden: skoda-acc.com.

Iemand ervaring met deze partij? Moet er zelf nog even in duiken.
 

Tees

Donateur
Wel eens vaker tegengekomen, maar geen ervaring mee. Lijkt wel eenzelfde soort site als Kopacek en Skoda-parts.com. Daar heb ik allebei best goede ervaring mee (zolang je geduldig bent qua verzending).
 

JCS88

Nieuw lid
Thanks, past bij mijn eerste indruk.

Qua geduld moet het goed komen: wagen komt 20 juli op z’n vroegst…
 

Smeeuwis

Donateur
Mijn front-logo komt bij diezelfde club vandaan, Brilliant Silver als achtergrondkleur. Heeft de dealer geregeld dus ik weet niet hoe het qua levertijden zit maar het past uitstekend.
 
Bovenaan Onderaan