Mini Meet 2.0 : Nieuwjaars Editie - Inschrijvingen

Goofy@5E

Forumguru
@Tuner111
Avondeten doe ik mee samen met mijn vrouwke (heeft zwaardere voet als ik:ot:), karten laat ik aan de snelle jongens over.
Maar ik heb nog een klein probleem, ik krijg da ticket van geen kanten afgeprint, ben aan het sukkelen sinds ik die stomme windows 10 heb op mene pc,
 

Cordoba

Forumguru
Maar ik heb nog een klein probleem, ik krijg da ticket van geen kanten afgeprint, ben aan het sukkelen sinds ik die stomme windows 10 heb op mene pc,
Heb je ook een nieuwe driver voor je printer geïnstalleerd (is nl. wel nodig voor windows 10) kun je als het goed is downloaden op de site van de printerfabrikant.
 

Goofy@5E

Forumguru
Heb je ook een nieuwe driver voor je printer geïnstalleerd (is nprogramml nodig voor windows 10) kun je als het goed is downloaden op de site van de printerfabrikant.
:ot:Sorry
Heb ik gedaan maar ik ben wa op de sukkel me al de rest, ben mijne outlook kwijt en mail nu met da standaard programma van win 10, is dikke nest vind ik personlijk. Maar tis gelukt.
 
Moet ook nog even zien of ik komen kan. De zaterdag is meestal al druk met andere zaken. Eens kijken of er wat te schuiven valt. Eten en karten sla ik wel over in ieder geval. Maar naar Doel lijkt mij wel wat
 
Bovenaan Onderaan