Polijsten en glascoating

Rosinfield

† In Memoriam
Heeft men wellicht wat tips op dit gebied met betrouwbare adressen, prijzen, ervaringen. Beschikbaarheid leenauto, etc
 

leon-cupra

Forumguru
Geen idee waar hij zit. Af en toe post hij wat wagens waar hij aan werkt in het topic bijzondere wagens.
 

nicknameless

Forumguru
Ik zit in Den Haag maar doe niet (meer) aan coaitngs simpelweg omdat ik er de tijd en ruimte niet voor heb, uitgezonderd een lang weekend zoals Pasen of Pinksteren.

In welke regio zit je? Dat maakt het wat makkelijker om je eventueel door te sturen naar een betrouwbaar detail bedrijf.
 

ertromp

Forumguru

Hier heeft Pendragon eind vorig jaar een keramische coating op zijn Karoq laten zetten. Ziet er super uit.
Veel Fiat 500/Abarth bezitters komen er ook met goede recensies vandaan
 

nicknameless

Forumguru
@Rosinfield,

Dan kan ik je op zeker Eelco Dijkstra van D-Detailing aanraden. Hij zit in Leeuwarden.

 

Rosinfield

† In Memoriam
Keramische coating ter bescherming. Buurman heeft het op zijn Tesla. Ziet er altijd Spic & span uit . Blijft een paar jaar zitten. Maar vrees dat het te begrotelijk wordt en voor een Upje.....
 

Rosinfield

† In Memoriam
Zit gewoon wat dingen uit te vogelen. Wil nog wel een hele tijd blijven doen met dit "collectors item" . Misschien ook meer iets voor later. Is nu nog wel in prima staat.
4c6fdd077dc1c6ecfc3c7a7fe004fe11.jpg
 

Rosinfield

† In Memoriam
Begrijp dat het sowieso wel neerkomt op minimaal €1400 en met de velgen erbij €1675. Ziet er wel erg fraai uit. Maar voor een autootje van nog geen €20000 wel een beetje overkill. En het komt wat kosten betreftbongeveer op hetzelfde neer als een goede wrap. Dus maar goed blijven verzorgen
 
Bovenaan Onderaan