Problemen app

Danielle

Nieuw lid
Hoi, ik ben sinds een week of 6 de trotse bezitter van een Skoda Enyaq 80. Wat een geweldige auto. Alleen ik ervaar veel problemen met de app. Sinds gisteren kom ik er op geen enkele wijze meer in. Ik ben benieuwd of het een server probleem is (was enkele weken geleden namelijk ook al het geval)? Zijn er meer mensen die problemen hebben met de app? Fijne zondag. Groet, Danielle
 

Japanese Power

Donateur
Zou goed kunnen. De stabiliteit van elke Skoda app is een drama. Zelf afgelopen donderdag m’n Enyaq opgehaald. Vanaf dat moment nog niet connected geweest. Sinds gisteravond start hij op maar blijft de app een connect probleem geven. Dus buggy: ja. Je bent niet de enige.
 

EdK

Forumguru
Dame heren, kan jullie die app schelen.......
Met zo'n Enyaq moet je rijden, en dan zie je al die gegevens terug op het mediascherm in de wagen waar je zo van kan genieten....

Die apps lijken wel steeds meer de overhand te krijgen en ergenis te geven....
Geniet van de wagen, en doet een app het niet ??? SO BE IT .......

Kreeg onlangs een omvormer in de wagen (bedrijfs) ter vervanging van defecte.
En zit ook een app bij...... afijn toch even geinstalleerd op de phone. Kan die geen verbinding maken met de omvormer..... dus tsja boeiend hij geeft 230V op me lader dus hij doet het. App weer van de phone gehaald, en dus geen ergernis dat hij het niet doet....:koffie:
 

Japanese Power

Donateur
Bij de Kodiaq heb in de app nooit gebruikt om de hij geen meerwaarde had.

Nu is het bij de Enyaq echt wel handig voor een aantal zaken. Je accu status checken, je auto voorverwarmen en ontdooien, een melding krijgen als je accu vol is en zo zijn er nog wel meer zaken te noemen.

Dus vergeet de app is een beetje kort door de bocht aangezien de auto ook meer en meer connected is.
 

Jdbigg

Senior Member
Herkenbaar, ik rijd Enyaq sinds april en de app was maandenlang een bron van ergernis. Eraf gegooid dus, voor mijn eigen gemoedsrust. Nu in de winter weer geïnstalleerd om te kunnen voorverwarmen zonder naar buiten te moeten lopen. En bij mij werkt hij nu redelijk stabiel. Maar ik hoor van andere Enyaq rijders ook veel problemen met de servers .
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Danielle

Nieuw lid
Bij de Kodiaq heb in de app nooit gebruikt om de hij geen meerwaarde had.

Nu is het bij de Enyaq echt wel handig voor een aantal zaken. Je accu status checken, je auto voorverwarmen en ontdooien, een melding krijgen als je accu vol is en zo zijn er nog wel meer zaken te noemen.

Dus vergeet de app is een beetje kort door de bocht aangezien de auto ook meer en meer connected is.

Dat zijn inderdaad de redenen waarom ik de app heel handig vind. Maar dan moet die het wel doen, ;)
 

madenheijer

Nieuw lid
Sinds gisteren mijn enyaq opgehaald maar krijg na het invoeren van het VIN steeds een foutcode. (400 = bad request voor zover ik weet). Frustrerend aangezien ik vandaag bevroren ramen had.

Iemand enig idee of er ergens support is op de app vanuit Skoda?
 

Japanese Power

Donateur
Maandagochtend is er vanuit PON naar alle dealers een interne memo gegaan (heb hem gelezen) dat er een grote storing is op het connected platform.

Ik heb zelf sinds gistermiddag connectie na 4 dagen en kon vanmorgen instappen in een ontdooide Enyaq. Stoelverwarming op standje 3 en de binnentemperatuur was aangenaam op 21 graden. Heerlijk!!!

Maar resumé. Wen er maar vast aan dat de connected services van Škoda vaker problemen geeft. En je kunt als de app niet werkt altijd nog even de voorverwarming in de auto instellen voordat je uitstapt ‘s avonds.
 
Laatst bewerkt:

madenheijer

Nieuw lid
Nee dat is niet gedaan, nou ging het ook via een tussenpersoon. Maar gelukkig werkt mijn buurman bij de Skoda dealer die hem heeft geleverd, dan ga ik die maar eens aan zijn jas trekken.
 

Eltjo

Forumguru
Haha, watjes !
Gewoon je derrière positioneren in een kille voiture op een dito lederen fauteuil !

Helaas is mijn zittingverwarming defect..
 
Bovenaan Onderaan