Skoda Epiq

JeSko

Forumguru
*betaalbare* EV, toch niet voor normale gezinnen dan, weer zo'n cross-over die minder ruimte bied, waarom geen EV Fabia stationwagen type auto? Gemiste kans, weeral.
 

Tees

Donateur
Als er een Fabia EV zou komen, zou die ook beduidend kleiner van binnen zijn dan een normale Fabia, die batterijen moeten tenslotte ergens zitten. En voor echte gezinnen die ruimte nodig hebben is er tenslotte al de Enyaq.

Over de Epiq: ik vind m verre ben epic...duidelijke invloeden van de Vision 7s, en dat vind ik niet positief. Zowel voor als achterkant vind ik ielig met die dunne lampen. De achterkant vind ik ook nog heel erg Volvo, als ik er geen Skoda op had zien staan had ik gedacht dat t dat was.
 

Herperduin

Forumguru
In eerste instantie doet ie (Epiq) me denken aan een Volvo XC40 met een vleugje Range Rover. Mooi weet ik ook nog niet…Geen fan van de XC40 misschien omdat er teveel van rondrijden. Zal ook wel weer wennen zijn en denk dat ie niet exact zo zal zijn als op de tekeningen. Moet wel zeggen dat Skoda’s al lang goed bezig zijn qua design in het algemeen. Enyaq vond ik in zijn segemt ook gewoon de mooiste en geldt ook al langer voor de octavia en de superb
 

Okki

Donateur
Meer Volvo EX30 vind ik. Dat is op de foto een leuke auto, maar nu een paar keer in het echt gezien en de verhoudingen kloppen gewoon niet.

Korte auto's hoogte geven is gewoon lastig blijkbaar.
 

EdK

Forumguru
Ja en beide schermen met die prijs van 24999,00 .....
Wel ben erg benieuwd wat ik daar voor uitgeklede wagen voor krijg !?
Maar vermoed dat de Fabia 4 dan een zeer luxe uitgevoerde wagen is dan..
Of het word een EV wagen waarbij ik zelf de Duracell batterijen dagelijks moet omwisselen en als deze MET batterijen afgeleverd wil hebben dat je dan wel de eerste optie moet aanvinken.
Doe je dat niet dan word het duwend naar huis.....
Ja ik weet het ik klink niet optimistisch
 
Bovenaan Onderaan