jonbongoofy
Forumguru
Doe daarnaast zoveel mogelijk je verhaal op beoordelingssites zoals bijvoorbeeld hier: http://www.autotrack.nl/autobedrijf/sneeuwbal_garage/18083/beoordelingen
Ik vertrouw op een belangrijke natuurwet die zegt wat je uitzend dat krijg je weer terug! En ik bepaal niet wanneer de sneeuwbal weer word weerkaatst.ex dealers zijn vaak door Pon het dealerschap ontnomen, dit gebeurt niet zonder reden, dit kan slechte kwaliteit / service zijn, maar ook sterk achterblijvende verkoop tov andere dealers in de regio. persoonlijk zou ik nooit met een Beun de Haas als die sneue sneeuwbal in zee gaan, maar deze situatie ligt iets anders. de link van @jonbongoofy icm met rechtsbijstand én je waarschuwende post op dit forum zijn de enige juiste dingen die je nu nog kan doen @Ray65
De accu is Door de sneeuwbal garage in de auto gemonteerd, er zijn meer dan 10 telefoontjes gepleegd, maar ze ontkende steeds alles ,het was zelfs zo erg dat ze mij vertelde of ik alleen maar in de stad rondreed want dat verklaarde dat de auto naar rechts trok omdat in een stad de wegen rond lopen, er was totaal geen sprake van communicatie met de eigenaar, hij vertelde stuur de rekening maar van de uitlijning en van de accu dan regelen we wel wat! We zitten nu nog te wachten op een reactie.zij ontkennen gewoon dat er iets verkeerd is gegaan en ze laten je na vele telefoontjes waarin ze steeds vertelden terug te bellen , maar ze dit geen enkele keer hebben gedaan, dan weet je gevoelmatig dat het niet klopt. Eens maar nooit meer is mijn conclusie, een gewaarschuwd mens .....Ik wil hierop toch even inhaken. Ik wil de boel niet goed praten maar toch even dit.
Ik zie dat je wel wat problemen hebt en dit mag natuurlijk niet. Daarnaast lees ik wel dat je verder niet direkt hun de kans hebt gegeven om het op te lossen of mis ik iets? Je hebt er namelijk over dat je auto trekt. Dat kan en daar had het bedrijf de mogelijkheid moeten krijgen om het uitlijnbedrijf dit te laten oplossen. Zouden uit eigen beweging moeten doen.
Ook uitlijnen valt onder de garantie.
Omtrend het accu probleem is dat ook iets wat de vraag is of het bedrijf daarvan de oorzaak is. Wie heeft de nieuwe accu geleverd en was het idd een onjuiste. Zo ja dan had het bedrijf dat moeten oplossen. De kans moet het garagebedijf altijd krijgen meteen naar een ander toe gaan om daar de kosten te gaan maken en daarna te verhalen is altijd lastig.
Daarnaast is communicatie op veel plekken een ramp. Er zijn helaas maar weinig bedrijven die ook daadwerkelijk goede contacten onderhouden omtrend dit soort gevallen. Dit hoort zeer zeker niet. Daarom lijkt me een goed gesprek met het betreffende bedrijf een eerste stap en dan in de zin van langs gaan. Als ze daarna niet mee werken of anders dan zou je idd eens verder kunnen gaan handelen.
Mijn bescheiden mening.
Wtf? Wie zit hier nu op het schoolplein? Op de naam van het bedrijf een beoordeling geven? juist ja..Vind je dat? ik zie dat anders sterker nog, het is een mega verschil, sneeuwbal garage HAHAHAHA kom op
Beetje late reactie, maar ze zijn gevestigd in de Sneeuwbalstraat. Dus de naam ligt wel aardig voor de hand.Iemand die zijn bedrijf, sneeuwbal garage noemt, neem ik sowieso NOOIT serieus