Spoiler op je achterklep hoe deze te verwijderen

olabied

Nieuw lid
Beste lezers,

hoe kun je de achterspoiler lois halen? ik wil deze loshalen en op de nieuwe achterklep plaatsen, echter lijkt het alsof deze vast zity op je huidige achterklep,?
via skoda kun je deze achter spoiler voor op je achterklep wel geweoon los kopen, dus je zou zeggen dat deze gewoon los te halen valt en te vervangen is?

het gaat om skoda karoq van het jaar eind 2022, maar het model is van 2023
 

eriktv

Forumguru
Kun je ergens een montagehandleiding vinden van zo’n nieuwe spoiler? Misschien bij Kopacek? Dan kun je die op z’n kop houden of voor de spiegel en in omgekeerde volgorde herleiden hoe hij eraf kan.
 

Tees

Donateur
Zitten die niet meestal met dubbelzijdig tape vast? Dan is t vaak een kwestie van een beetje verwarmen en voorzichtig stukje bij stukje loshalen (al dan niet met een creditcard, visdraad, gereedschap)
 

wittekat

Nieuw lid
Mijn Skoda Karoq komt uit 2000, daar wilde ik de "spoiler" vervangen omdat er zo'n klein knullig derde remlicht in zit. Bedoel je deze "spoiler"? Deze is namelijk onderdeel van je achterklep en kan daarom niet vervangen of losgehaald worden.
 

wittekat

Nieuw lid
2000, haha toen was het nog een Yeti? Hij komt uit 2020, weet niet hoeveel dat verschilt met het 2023 model..
 

Tees

Donateur
2000, dat was nog net niet de oertijd van Skoda, ze waren toen al onder de VAG vlag gekomen. De tijd van de eerste Octavia en Fabia, het begin van het succes van Skoda.
 
Bovenaan Onderaan