Ok. Dat geeft wat duidelijkheid, en verklaart ook het moment wanneer je het merkt. P2888 zou idd iets te maken kunnen hebben met de parkeerstand welke in de bak gebruikt word zoals te zien is op je foto
"Trouble Code P2888 means that Park Lock/Pawl Actuator Circuit/Open has been detected."
Dus ik vermoed een soort van mechanisme die de transmissie "op slot" zet bij het parkeren.
Of wellicht is het de "wegrolbeveiliging" ik zou denken dat de parkmodule uitsluitend bekrachtigd wordt bij het indrukken van de P knop. maar wellicht is dit niet zo.
Maar goed. Het is iets wat in de bak heen en weer beweegt, iets wat de tranmissie dus op slot zal zetten gok ik. Op basis van... ? en dat werkt dus niet goed, en gaat gepaard met een bonk. Risico wat mij erin schuilt is denk ik dat hij op een bepaald moment er niet meer uit wil en je dus niet verder kan.. iig niet iets wat je maar zo moet laten.. hopelijk binnen garantie.. want als het in de bak zit.. en die bak moet er tussenuit, en daar heeft het alle schijn van, dan wordt dat een duur geintje.