Winterbanden.

Fabia

† In Memoriam
Vind wel erg overdreven hoor, zaten zeker nog niet aan taks wat betreft boetes. Ik zou het ook gewoon voor laten komen en dan maar zien hoe het afloopt. Niet geschoten is altijd misgeschoten.
 

nomad

Senior Member
Even offtopic

Mijn Goodyears Ultragrip 7 liggen er inmiddels onder en wow! wat een grip ! Nu nog wat sneeuw erbij graag, dan kan ik ze pas goed testen /forum/images/graemlins/bye.gif
 

Edwin

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Even offtopic

Mijn Goodyears Ultragrip 7 liggen er inmiddels onder en wow! wat een grip ! Nu nog wat sneeuw erbij graag, dan kan ik ze pas goed testen /forum/images/graemlins/bye.gif

[/ QUOTE ]

Ik heb ze dus goed kunnen testen de afgelopen 2 weken (zeker de week van de kerst) op de weg van Assen naar Leeuwarden, ook met sneeuw (niet schone ZOAB wegen etc). Je kunt duidelijk zien wie dan op zomerbanden rijden /forum/images/graemlins/winkie.gif Ook mijn vrouw weet niet wat haar overkomt, zeker als de wegen niet echt schoon zijn. Wel even uitkijken als we met de prive-auto gaan, want daar liggen geen winterbanden onder (rijden we ook niet zo veel mee).
 

Tallguy

Forumguru
Ik had in dec2005 een setje 15" 195 gekocht voor mijn huidige VW Golf5 (huurauto totdat de O2 er is). Deze wil ik in de winter weer overzetten , maar dan op de O2. Volgens Pon kan dat ook al heb ik het sportpakket. Klopty dat eigenlijk? WQant de zomerbanden zijn 225/45 R17
 

Dutch4x4

Senior Member
Ja hoor, geen probleem. Of het er een beetje uitziet, is een tweede. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ja hoor, geen probleem. Of het er een beetje uitziet, is een tweede. /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Ach, wat doppen erop en het ziet er altijd stukken beter uit dan de zwarte velgen /forum/images/graemlins/24.gif
 
Bovenaan Onderaan