Yeti Elegance MY2015 met “vision” (licht) pakket

Tallguy

Forumguru
Ik ga deze auto komende vrijdag ophalen en heb alvast wat vragen die ik aan de kenners hier wil stellen:

1. de auto heeft bi-Xenon met LED dagrijverlichting, tevens mistlampen voor en achter. Is bekend of die mistlampen voor via VCDS oid aangepast kunnen worden naar bochtenverlichting?

2. Zijn er van dit MY ervaringen mbt het vervangen van de nodige standaardlampjes (remlicht, knipperlichten, achterlichten, mistlampen (zie boven)) door LED lampjes?
 

EdK

Forumguru
Weet dat bij me Yeti die met de ronde koplampen de mistalmpen als corner verlichting niet via een menu aan te zetten waren.
Maar dat dit met VCDS wel mogelijk was.
Dus met de FL Yeti zal het ook in te schakelen zijn met VCDS als je het niet in het menu kunt doen van de wagen
 

Tallguy

Forumguru
Is er ook ervaring mbt een achteruitrijcamera van Zenec die dan aangesloten wordt op de Zenec E-2055? Ik zie op hun site bij de accessoires een aantal camera’s. Zo te zien is het monteren ervan niet iets is dat ik zelf zou kunnen, dus maar een garage vragen. Alleen…welke is bij jullie bekend?

Hier bij de accessoires zijn ze te zien
 

VAG-man

Forumguru
Zoveel maakt het niet uit welke camera. Eén van Ali is ook goed. Die van Zenec zal ongetwijfeld ook uit China komen.

Deze heb ik al 4 jaar en werkt perfect. Is met meedraaide parkeerlijnen.

€24,55 | Greenyi 170 ° 1080P Voertuig Achteruitrijcamera Voor Vw Skoda Octavia A5 A7 3 Superb Rapid Yeti Fabia 2 Roomster Audi A1 A3 A4 Auto
 

Tallguy

Forumguru
Oh, dat ziet er goed uit! Zo te zien vervangt deze een van de kentekenplaat verlichtingen? En qua aansluiten van de kabels? Die moest je zeker wel van achteren naar voren trekken? Ik neem tenminste niet aan dat Skoda dat al voorbereid had?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

VAG-man

Forumguru
Wat ik mij kan herinneren was het Plug and Play. De twee tulp stekkers verbinden aan de Radical Androidradio.
 

Tallguy

Forumguru
Maar moeten er dan nog kabel van de klep naar de radio getrokken worden? Of plug je ‘m in in de klep op de bestaande bekabeling?
 

VAG-man

Forumguru
Dat eerste. Vanaf radio via de achterklep naar de camera. Best een werkje waar je zo een halve dag mee bezig bent, maar dan heb je ook een voldaan gevoel.:sneaky:
 

Tallguy

Forumguru
Heeft iemand toevallig de software waarmee je kan zien hoe je de koplampnit kan uitbouwen in een MY2015 model? Ik wil de lampen vervangen die erin zitten (verouderd en gelig) en ik zie dat er best weinig ruimte is. Ik zie wel dat er een metalen plaat over de koplamp gemonteerd is, die is makkelijk te verwijderen. Maar de rest vd koplamp? Drukke bedoening daar
 

EdK

Forumguru

En dan carprog2 kiezen
En dan bovenin volkswagen veranderen in Skoda etc
Dan moet je volgens mij kunnen vinden wat je wil weten
Maar als ik goed heb dan mot de bumper er in geheel vanaf.
Maar is polijsten van de lampunits niet een optie ??
 

Tallguy

Forumguru
Ik ga xenon vervangen door LED, dus er hoeft niks gepoetst te worden gelukkig . Ik zal eens jouw link openen en kijken, merci!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

VAG-man

Forumguru
Mijn xenon was ook geel geworden.
Vervangen door nieuwe xenon. Als je super wit licht wil dan kan ik je deze aanbevelen: Osram D1S Cool Blue Boost
 
Bovenaan Onderaan