AP dempers lek na krap één jaar

EdK

Forumguru
Jesko je haalt dingen door elkaar
Dat je je SuperB weer stock wil aanbieden dat is prima en hiermee bereik je inderdaad een groter publiek daar is een ieder het hier wel over eens

Wat betreft die lekkende dempers, dat is iets wat gewoon niet hoort en daar je nog in garantie zit of niet het hoort niet na zo'n korte tijd.
En dat je het er bij laat kunnen velen niet begrijpen, en denk dat velen 2 nieuwe terug willen zien voor die lekkende en daarna op marktplaats aanbieden, voor leuke prijs !
Dan heb je toch weer enkele honderden euro's die je weer in je Honda of je kids kunt steken...
En oke ze zitten nu onder de SuperB , maar ben van overtuigd dat ze ook onder andere VAG wagens zullen passen.
En als je dat in de advertentie meepakt dan ben jij ze redelijk snel kwijt.....
Maar goed jij gooit ze liever als oud ijzer weg ..... maar moet je wel van de twee goede de olie eruit laten lopen en naar chemisch depot brengen. Anders levert het nog niet eens de oud ijzer prijs op
 

JeSko

Forumguru
Zal wel zien wat ik ermee doe, desnoods bied ik ze met vermelding dat ze lek zijn aan op 2dehands voor 100 euro fzo. Dat oud ijzer was natuurlijk ook met een kwinkslag bedoelt, vind het allemaal echter geen reden om hier zo persoonlijk aangepakt te worden.
 

Tees

Donateur
Jongens rustâââgh! Niemand bedoelt t al te kwaad, al klinken sommige dingen misschien wat onaardig. Onbegrip over en weer mag, ieder z'n eigen manier om op een situatie op te reageren. Dat ik anders zou reageren dan @JeSko zal vast ook niemand verbazen.
 

hemi24

Forumguru
Wat is zou doen is wat @EdK ook al aangaf: er mee terug naar de leverancier: die dingen horen binnen een jaar gewoon niet te lekken, zeker niet met die paar km's die jij ermee hebt gereden.
Nu heb je niks; dan heb je altijd nog de keus; kan zijn dat de verkoper je je geld (of een aanzienlijk deel) terug wil geven...
 

Cordoba

Forumguru
't Is gewoon je dag, nee je gewoon je week niet Jefrey. Na de lekke dempers, en je (terechte) gemopper daarover, krijg je hier op het forum ook nog volop commentaar. Dat je er de energie niet meer in wil steken om geld/nieuwe dempers te krijgen, kan ik me voorstellen, maar kan me de reactie van hemi ook wel voorstellen: als je niet eens laat weten aan de verkoper/AP dat de dempers na zo'n korte tijd lek zijn, kunnen ze je ook op geen enkele manier tegemoet komen. Ik zou zeggen, waag er minimaal een mailtje/telefoontje aan, mogelijk dat je een gunstige reactie krijgt, zo niet kun je het altijd nog laten gaan.

Daarnaast @Kanerr noemt nog fouten bij het montagebedrijf als mogelijke oorzaak, was daar bij de eerste montage ook al niet het één en ander foutgegaan, of heb ik dat verkeerd onthouden?
 

leon-cupra

Forumguru
Snap @JeSko wel ergens. Is een verhaal van “is het sop de kolen waard” en een spelletje van de “zwarte piet doorschuiven”. Elke partij zal de verantwoordelijkheid doorschuiven naar een ander en uiteindelijk zal Jef afhankelijk zijn van de goodwill van de verkoper. En uiteindelijk , voor dergelijk bedrag, ga je daarvoor je rechten afdwingen in een rechtbank wanneer de verkoper geen garantie toekent? Denk het niet en dat weet de verkoper ook. Grote bedrijven liggen niet wakker van 1 ontevreden klant.
Dus snap goed dat Jef zegt dat het zijn energie niet waard is. Je kan dan beter jouw energie in je vrouw en kids steken .. daar krijg je dan veel meer van terug.

Nu … ben ook wel van oordeel “niet geschoten is altijd mis” maar veel energie zou ik in zoiets ook niet steken. Verlies pakken en doorgaan met plezantere zaken in het leven.
 
Bovenaan Onderaan