Koplamp Conversie

Ik heb de lamp nog niet gesloten of geseald.
Dat gaat met deze unit ook niet gebeuren.
Heb deze unit voor een paar tientjes gescoord als test voor de uiteindelijke units die in de karoq gaan.
Zie het als een prototype.
Ik zal waarschijnlijk een kit als shell thixophalte of sika beglazingskit gebruiken om de units weer dicht te maken.
 
Dat is ook een idee.
Echter zijn je dimverlichting grootlicht en bochtenverlichting dan ook geel wat resulteert in slechter zicht in het donker.
Heb je een foto van je koplampen / voorkant van de auto?
 

kevinbel

Actief lid
Met tape ben je sowieso tegen de wet in bezig toch?! En als ze het bij de APK zien dan is het afkeur...
Zon ombouw als @Boost_Loading aan het uitproberen is, lijkt me dan toch iets meer "apk-proof".
 

Slider

Forumguru
De elektronicus in mij wordt hier behoorlijk bronzig van :ROFLMAO:
Heel mooi gedaan!

Een ander type variant van deze led strip heb ik gebruikt als zelf gemaakte Ambilight achter mijn Samsung tv. Leuk speelgoed is dat!
Zit ook te denken om dit te doen voor mijn O3 waar de stock DRL leds te geel zijn voor mijn smaak, maar zijn niet vervangbaar gemaakt.

Moet nog eens een donor unit scoren om uit te vinden hoe die het beste open te snijden is. Een dergelijke conversie heb ik voor mijn vorige auto, Focus mk3.1, ook gedaan naar projector lens in reflector units.
 
Sorry voor de late reactie . Mijn opmerking over de gele tape was niet serieus bedoeld, ik zal er in het vervolg een passende emoticon bijzetten :giggle:
Toen ik de eerste foto van dit topic zag dacht ik in eerste instantie dat het gele strepen plakband betrof , vandaar mijn opmerking.
 
Bovenaan Onderaan