Skoda Enyaq led logo in spiegels (vocht?)

kuka

Lid
Dank voor de tip. Vooraf dit probleem hier gelezen en jawel hoor nadat we de Enyaq kregen gecheckt en beide spiegels laten een verknipt logo zien. Afspraak bij de dealer. Bekend probleem, wordt onder garantie gefixt
 
Die van mij (nouja, mij,. van het werk) gaat in juni hiervoor..
samen met nog wat andere punten.. zoals de 2 toetsen op het stuur die het niet doen en of verkeerde functie openen, en ik heb een rammeltje in de ventilator ergens.. heel irritant.. soort helikopter geluidje, zacht wel, maar omdat het zo stil is in dat ding hoor je het... en gevraagd voor een software update naar 3.xx.. de laatste.. het staat op de werkbon die ik gezien heb; in hoofdletters staat er UPDATE BCM.. dus ben benieuwd.. zit nu nog op 3.0.0. ik hoop dat dat wat doet met de laadsnelheid.. als ik bij pakweg 30% aan de DC lader ga hangen komt hij meestal niet boven de 40-60kW uit.. pas bij heel laag (echt 6% ofzo) haal ik de 110kW.. en dan wel helemaal tot aan zowat 70%.. ook zo krom.. dus tja..

Maar dat van die spiegels: dat gaan ze ook vervangen. hopelijk voor een exemplaar welke de problemen in de toekomst niet krijgt..
 
Bovenaan Onderaan