Skoda Enyaq led logo in spiegels (vocht?)

EdK

Forumguru
dan kost het vervangen nog 180 euro
Dat is incl inbouw mag ik aannnemen ?
Tsja even vragen hoe lang ze er denken mee bezig te zijn, en word er 1,5 uur opgegeven dan zijn de lampen dus 30 eurie die je dan betaald en ze zelf wel even inbouwt...
Nergens staat dat zij dit moeten doen........toch ?? :pieker:
 
Ik heb t gelukkig nog niet met mn Enyaq uit augustus 2023, maar goed te weten dat dit bekend euvel is mocht het zich voordoen.
 

Guido PV

Nieuw lid
Mijn Enyaq staat meestal binnen, maar na een jaar ook hetzelfde euvel. De dealer heeft nieuwe lampjes besteld. Na een paar weken waren deze binnen en zijn ze vervangen. Lijkt mij logisch dat Skoda de kwaliteit van de lampjes gaat verbeteren. Als ze de lampjes niet verbeteren worden het dure lampjes voor Skoda als je alle garantie reparatie uren berekend.
 

Japanese Power

Donateur
Hier na vervanging ruim een jaar verder en de problemen zijn weer teruggekomen. De eerste stukjes zijn alweer zichtbaar. Maar nu geen garantie vanuit PON. 2 jaar zijn voorbij… is een producteigenschap. Flutspul.
 
Kom er achter dat bij de enyaq van het werk dit ook aan beide spiegels het geval is.
Daarbij doet de toets van de travel assist het niet (is ook een bekend iets heb ik elders gelezen) en zit er een rammel op de, waarvan ik denk, de kachelventilator..

pakweg 2 jaar oud en 30k km. Tja.. zal inmiddels wel aan het einde van zn levensduur zitten #sarcasme
vandeweek maar eens naar de dealer om in de wachtrij aan te sluiten
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
De dealer vertelde dat dit een intelligentie toets is !!
Als hij het niet doet dan vind het systeem dat jij intelligent genoeg bent om geen assist nodig te hebben !!
Nou is dat niet even een grote veer die in je kont word gestoken .....??? :D
EdK Probeer wat vaker een wel bruikbaar antwoord te geven, bovenstaand is niet nuttig.
 

ienaesc

Nieuw lid
Goedemiddag allen,

Sinds bijna een jaar hebben een Enyaq. Een van de leuke features is de instapverlichting. Bij het openen van het voor portier in het donker is het skoda logo te zien op het wegdek.
Sinds enkele weken is dit aan beide zijden vervormd. Zie bijgevoegde foto’s. Iemand bekend met dit probleem?
 

Bijlagen

  • IMG_1652.jpeg
    IMG_1652.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 13
  • IMG_1651.jpeg
    IMG_1651.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ik heb al vaak gekke autocorrecties gezien, maar dierenmishandeling... ? :D

Anyways, je bent één van de vele, hier in dit topic vind je antwoorden en andere lotgenoten.

 

ienaesc

Nieuw lid
Dank allen voor het reageren. Ik zie inderdaad nu ook dat hier een speciaal topic voor is en dat het een veel voorkomend probleem is. Intussen afspraak bij dealer gemaakt om onder garantie te laten repareren.
 
Bovenaan Onderaan