H7 LED

Eltjo

Forumguru
Een kant doet het nog, andere kant is (half?) stuk. Polariteit nvt aangezien het een P21 lamp betreft.
Met draaiende motor niet geprobeerd, de handrem trek ik standaard niet aan bij parkeren.Morgen (overdag) eens kijken.

Misschien kan ik er een 21+5W combi gewoon lampje in doen waarvan ik de soldeervlakken met elkaar verbind zodat je 27W krijgt. Edit; dit werkt idd en het nokje wat op de verkeerde hoogte zit is geen probleem.
Tevens kan volgens mij de PWM intensiteit (standaard op 85%?) opgeschroefd worden om meer licht te krijgen in de DRL. Blijft dan wel geel licht, maar geen gedonder met weerstanden e.d. In later stadium misschien eens kijken naar blauwe gloelampen met meer vermogen. Dat ziet er ook prima / wit uit in de bocht/mistlampverlichting.
 
Laatst bewerkt:
14.100 lumen is 10x (!!) de lichtsterkte van een normale H7 halogeenlamp. Ongeacht hoe keurig deze gericht zijn, zou dat zwaar verblindend zijn áls het waar was. Maar ik acht de kans dat het waar is beperkt. Dit soort lumen-waarden (en hoger) wordt bij neef Ali ook volop mee gestrooid, ik twijfel zeer ernstig aan het waarheidsgehalte daarvan.

Voor dat bedrag zou ikzelf overigens gekozen hebben voor eerdergenoemde Philips Ultinons. Dan weet je tenminste dat je een bepaalde kwaliteit hebt, en dat gevoel krijg ik niet als ik dit soort keten lees.
Ik snap je zeker, @Tees... die ultinons moest ik n set adapterringen weer elders kopen en ik best moeten zoeken (kan ook aan mijn zoekskills liggen ). Deze site gaf gelijk n set. Had ook veel goede reviews (zegt ook niet altijd alles), en -vooral- maakte de set kwalitatief n goede indruk. Heb beide sets -Philips en deze- kunnen bekijken en beetpakken, t voelde goed aan. Mocht t anders lopen, dan laat ik t weten op dit topic. Voorlopig er tevreden mee.
Lumen...tja, moet eerlijk zeggen dat ik daar niet naar gekeken heb, geen verstand van. Heb gewoon gekeken of het H7 led was en of de site kwaliteit kon bieden. Dat laatste is dus n gok. Maar als je Ali koopt, gok je sws verkeerd
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Eltjo

Forumguru
@Eltjo : en wat is hier precies de relatie met H7 LED..?
Verkeerd topic?
(Uitgebreid) antwoord op jouw vraag van draaiende motor of niet. Verder niet belangrijk.

Mijn aanvankelijke punt was dat het wel een gedoe is met al die LED lampjes met canbus weerstanden en vroeg overlijdende lampjes. Het lijkt wel een soortemet lichtwedloop. Ook met gloeilampen kan je meer licht krijgen.
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Wat me laatst is opgevallen in die reclame's is dat ze bv 15000 lumen opgeven maar dat er ergens in kleine lettertjes dan staat dat dit het totaal is van de 2 lampen
Maw dat houd in dat ze 7500 lumen per lamp opgeven........... :pieker:
Dat lijkt op een kookboek waarbij je één ei kookt in acht minuten en twee dus in 16 minuten? Mag je dat zomaar optellen?
 

EdK

Forumguru
Mag je dat zomaar optellen?
Als je twee hard gekookte eieren wil hebben waar je iemands hersens mee kunt ingooien dan mag het ...... :D
Zie het maar als de verkooptruc die men in verleden ook toepaste met speakers die je kon aansluiten op de PC.
Gaven ze toen ook niet op dat een speaker van 10x10cm wel 500W gaf.....:pieker:
 

Eltjo

Forumguru
Ja maar dan is het niet WIT genoeg !!!
Heb je weer gelig licht en dat is wat men nou juist niet wil !!!
Er zijn gloeilampen met blauw glas die wit licht uitstralen die naast mijn xenon- en witte stads- en led leeslampenverlichting ook wit is. Die heb ik als mistlamp- en voetenverlichting.

Edit; zoiets als dit
en dit

Hiervan is er 1 H8 mistlamp eerst mechanisch, later elektrisch kapot gegaan na 2 jaar. De T10 interieurlampjes zitten er nu 1 jaar in.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan